Akár már fél év SEO is komoly eredményt hozhat – Esettanulmány

Partnerünk weboldala a helyi egészségügyi keresések terén már induláskor is jól teljesített, de a cél az volt, hogy stabilan az élmezőnybe kerüljön a legfontosabb fogászati kulcsszavakra. A 2024 novemberétől indított tartalmi és technikai SEO fejlesztéseknek köszönhetően az oldal láthatósága jelentősen nőtt – nemcsak több kattintás érkezett, de a kulcsszavak pozíciója is számottevően javult.

6 hónap SEO eredménye a weboldal látogatási statisztikán

SEO sikertörténet – kis rendelőből online is látható márka

📈 Az organikus forgalom 6 hónap alatt 118%-kal nőtt.
🔍 A kulcsszavak száma, amelyekre az oldal megjelent a keresőben, 53-ról 132-re ugrott.
🥇 A legfontosabb kezelésekkel kapcsolatos lokalizációs keresések – mint pl. „mosolytervezés kecskemét”, „szájszkenner kecskemét”, „fogászat kecskemét” – a 2-3. találati oldalról a top 10-be kerültek.
📝 A blogcikkekből érkező forgalom aránya 35%-kal emelkedett, köszönhetően a célzott, keresőbarát tartalomnak.

kulcsszokutatas

Hogyan értük el az eredményeket?

  • Kulcsszókutatással feltérképeztük a keresési lehetőségeket az ügyfél számára elsődleges fogászati témákban, mint pl. implantáció, csontpótlás, digitális lenyomatvétel, láthatatlan fogszabályozás.
  • Minden új cikket célzottan a megfelelő kulcsszóra optimalizáltunk és bevezettük a lokalizációs kulcsszavakat is a rendelő földrajzi helye szerint Kecskemétre minden egyes tartalomba (pl. „fogászat kecskemét”, „kecskeméti rendelő”, „fogszabályozás kecskemét”).
  • Az aloldalakat UX (felhasználói élmény) és on-page SEO szempontból is átalakítottuk: javítottuk a heading struktúrát, gyorsítottunk az oldalletöltésen a képméretek optimalizációjával, bevezettük a meta és alt tageket.
  • A weboldalon megtalálható képeket saját, a rendelőben készült fotókkal és illusztrációkkal egészítettük ki, amiket szintén keresőoptimalizáltunk.

A rendszeres és tudatos SEO nemcsak kattintásokat hoz – hanem bizalmat is épít. Partnerünk weboldalán mostanra nemcsak több az érdeklődő, de sokkal jobb minőségű is: az időpontfoglalások száma is emelkedett, hiszen a páciensek már a keresés pillanatától releváns információkat kapnak.

Szeretnél hasonló eredményeket?

Mi az Andacomnál nemcsak kampányokat készítünk, hanem hosszú távú SEO-stratégiákban gondolkodunk. Ha te is szeretnéd, hogy rendelőd weboldala a Google kereső élmezőnyében jelenjen meg, vedd fel velünk a kapcsolatot!