Mi az etikus marketing, és hogyan képviseljük az Andacomnál?

etikus marketing (1)

Az etikus marketing olyan megközelítés, amelyben a vállalatok, vállalkozások értékalapú, őszinte és tisztességes gyakorlatokat alkalmaznak az üzleti célok elérése érdekében. Ezzel nemcsak a fogyasztók bizalmát és lojalitását erősítik, hanem hozzájárulnak a társadalmi és környezeti fenntarthatósághoz is. Az etikus marketing tehát olyan üzleti filozófia, amely az őszinteséget, átláthatóságot és felelősséget helyezi előtérbe.

Az etikus marketing alapelvei

  1. Őszinteség és átláthatóság: Az üzenetek valósághű közlése, átlátható árazás és előzetes tájékoztatás.
  2. Felelősség: A termékek és szolgáltatások ökológiai és társadalmi hatásainak figyelembe vétele.
  3. Tisztelet: A fogyasztók, a munkavállalók és a közösségek iránti tisztelet.
  4. Jogszabályok betartása: A marketingtevékenység minden aspektusának összhangban kell lennie a helyi és nemzetközi szabályozásokkal.

Az etikus marketing számunkra nem csupán egy divatos kifejezés, hanem egy olyan szemléletmód, amely hosszú távon biztosít fenntartható kapcsolatokat ügyfeleinkkel, miközben tiszteletben tartjuk a társadalmi és környezeti értékeket. Az Andacomnál hisszük, hogy a marketing lehetőségeinek maximalizálása nem kell, hogy etikátlan praktikákra épüljön. De mit is jelent az etikus marketing a mindennapjainkban?

Hogyan képviseljük az etikus marketinget?

  1. Nincs „röghözkötés”:
    Az Andacomnál határozatlan idejű szerződéseket kötünk, hogy ügyfeleink szabadon dönthessenek a partnerség hasznosságáról. Ha bármelyik fél úgy érzi, hogy az együttműködés nem a megfelelő irányba halad, így lehetőség van a minél gyorsabb továbblépésre.
  2. Jutalékmentes szolgáltatás:
    Ügyfeleink PPC költései után nem kérünk jutalékot más ügynökségekkel ellentétben. Ezáltal érdekeltek maradunk az optimalizált költésben és átlátható, igazságos rendszert működtetünk.
  3. Környezetbarát működés:
    Cégünknél az otthoni munkavégzést részesítjük előnyben, ami csökkenti a közlekedésből származó károsanyag-kibocsátást, valamint megszünteti az iroda fenntartásának energiaigényét.
  4. Szabályok betartása:
    Az általunk szervezett nyereményjátékok és adatkezelési gyakorlatok teljes mértékben megfelelnek a jogszabályoknak. Különösen figyelünk az érzékeny adatok tárolására is.
  5. Az ügyfél érdekei a középpontban:
    Csak olyan tanácsokat adunk, amelyek valóban az ügyfeleink érdekeit szolgálják, még akkor is, ha ezek esetleg nem egyszerűen elfogadhatóak. Hosszútávú sikerüket tűztük ki célul.
  6. Nyitottság és alázatos kommunikáció:
    Elismerjük, ha hibáztunk. Ha félreértés történik, nem félünk bocsánatot kérni, vállaljuk a felelősséget, ezzel erősítve a bizalmat és a hosszútávú kapcsolatokat.

Miért fontos nekünk az etikus marketing?

Az etikus marketing nem csupán egy módszer, hanem értékrend. Együttműködéseink alapja a bizalom, amelyet az átláthatósággal, tiszteletadással és őszinteséggel építünk. Az Andacomnál hiszünk abban, hogy az ügyfelek érdekeinek következetes szem előtt tartása és a fenntarthatóságra való törekvés nem csak a cég, hanem a társadalom számára is hasznos.

Ha többet szeretnél megtudni arról, hogyan dolgozunk, nézz körül weboldalunkon!