SZOLGÁLTATÁSOK
Piackutatás
Kvalitatív vagy kvantitatív módszereket alkalmazva segítünk jobban megismerni a célpiacodat, hogy értékesítési és marketing programjaid hatékonyabbak lehessenek.
Buyer Persona / Ideális vevő
Meghatározzuk az ideális vevődet, jellemezzük demográfiai és viselkedési szempontból, hogy minden kommunikációs elem ehhez illeszkedjen.
Customer Journey / Vásárlói út
Elemezzük a vásárlói útvonalakat az igények felmerülésétől a döntéshozatalig, és fejlesztjük a döntést befolyásoló eszközrendszered.
Marketing stratégia készítése
Stratégia tervező munkafüzetünkkel lépésről lépésre támogatunk a piacod és vállalkozásod alapos elemzésében, hogy magabiztos stratégiai döntéseket hozhass.
Marketing terv készítése
Elkészítjük vállalkozásod éves, negyedéves marketing tervét, mely alapján követheted a kitűzött célok teljesülését és marketing költségeidet.
Ügyfélélmény tervezés
Segítünk fejleszteni folyamataidat és érintési pontjaidat, hogy ügyfeleid számára kiemelkedő vásárlói élményt nyújthass.
Márkaépítés
Megtervezzük és kivitelezzük márkaépítési stratégiádat, amely összhangban van hosszú távú üzleti céljaiddal és azokat támogatja.
Arculat tervezés
Ha nincs arculatterved, vagy frissítenéd logódat, segítünk megtervezni és elkészíteni, marketingstratégiádhoz igazítva.
Keresőoptimalizált weboldal készítés
Ha még nincs weboldalad, akkor segítünk elkészíteni. Akár egyedi programozású oldalt szeretnél, akár ingyenes szoftvert választasz koordináljuk a folyamatot.
Weboldal analitika
Weboldalad főbb mutatóit rendszeresen megmutatjuk és értékeljük, a hirdetések hatékonyságát mérőszámokkal havonta elemezzük számodra.
Keresőoptimalizálás
Keresőoptimalizálással növeljük weboldalad organikus forgalmát, javítjuk láthatóságát, és biztosítjuk a keresőmotorok által elvárt technikai megfelelőséget.
Google Ads hirdetések
Google hirdetéseidet online marketing sratégiádhoz illesztjük, így
a megfelelő kulcsszavakkal pontosan meghatározott célcsoportod részére hirdethetsz.
LinkedIn marketing
LinkedIn stratégiádhoz prémium tartalmat készítünk, szakmai jelenlétedet építjük és célzott kapcsolatépítést támogatunk.
TikTok marketing
TikTok kampányaidhoz kreatív videókat készítünk, tartalmat tervezünk, és ütemezett posztolással biztosítjuk, hogy elérd célközönségedet.
Meta marketing
Weboldalad fő mutatóit rendszeresen, érthető formában értékeljük, és havonta bemutatjuk a hirdetések hatékonyságát mérőszámokkal alátámasztva.
Tartalom marketing
A marketing terv alapján a kampányokhoz illeszkedve rendszeresen új tartalmat készítünk honlapodra. Közösségi média hírfolyamodban egy hónapra előre jóváhagyott terv alapján posztolunk helyetted.
Rendezvény szervezés
Meglévő vevőidnek és új ügyfeleknek szóló rendezvényt, konferenciát szervezünk, teljes körű lebonyolítással.
Nyomdai anyagok készítése
Megtervezzük és legyártjuk prospektusaidat, árlistáidat, névjegykártyáidat, mappáidat, hogy naprakészek és arculatodhoz illeszkedők legyenek.

Kik vagyunk?
Fábián Andrea, az Andacom alapítója vagyok.
Több mint 20 éve foglalkozom marketinggel, ebből 16 évet egy globális vállalat, a 3M különböző B2B szektoraiban töltöttem, ahol közép-kelet-európai regionális vezetőként szerteágazó tapasztalatokat szereztem az értékesítési és marketing folyamatok fejlesztésében, pontos és hatékony kivitelezésében.
2021-ben azzal a céllal alapítottam meg vállalkozásomat, hogy professzionális marketingtámogatást nyújtsak ügyfeleinknek, alkalmazva a nagyvállalati környezetben szerzett nemzetközi tudást.
Vállalkozásommal célom, hogy ügyfeleink számára a legmodernebb technológiákat és marketing megoldásokat kínáljuk, amelyek nemcsak a céljaik elérésében segítik őket, hanem hosszú távú üzleti sikert is garantálnak. Az érték alapú marketing számomra nemcsak egy módszertan, hanem a bizalomra és eredményekre épülő tartós kapcsolatok alapja.
nézd meg vállalati irányítű programunkat!
Ha kérdésed van Vállalati Iránytű Programunkkal kapcsolatban, lépj velünk kapcsolatba online vagy telefonon!

Egy magyar online parfümös kisvállalkozás sikere a karácsonyi médiazajban
Egy magyar online parfüméria sikeresen kitűnt a karácsonyi médiazajban célzott marketingstratégiájával, vizuális kommunikációjával és ügyfélközpontú hozzáállásával. Az igényes kreatívok, érzelmekre ható üzenetek és gyors szállítás révén nemcsak meglévő vásárlóikat tartották meg, hanem új ügyfeleket is szereztek a telített piacon. A kampány során elért kiemelkedő online értékesítési eredmények bizonyítják, hogy egy kisvállalkozás is felveheti a versenyt a nagy márkákkal.

Mi az etikus marketing, és hogyan képviseljük az Andacomnál?
Az etikus marketing az értékvezérelt, tisztességes és fenntartható üzleti gyakorlat alapja. Az Andacomnál az őszinteséget, átláthatóságot és felelősségvállalást helyezzük előtérbe, hogy ügyfeleinkkel hosszú távú, bizalmon alapuló kapcsolatokat építsünk.

Mikor használd a Bejegyzés kiemelését?
A Bejegyzés kiemelés, mint Facebook hirdetési típus előnyei között szerepel az egyszerű használat és a gyors beállítás. A kiemelés segítségével gyorsan elérhetjük közönségünket, hiszen magát a hirdetést nem kell létrehoznunk, így sok időt megspórolunk. A bejegyzés kiemelése lehetővé teszi, hogy láthatóak legyünk a közönségünk számára, ami segíthet az üzleti céljaink elérésében. Azonban a Facebook kiemelés csak néhány üzleti cél esetében használható hatékonyan.

Hogyan előzheted meg, hogy online jelenléted egy pillanat alatt összedőljön?
Nem kell cégtulajdonosnak lennünk ahhoz, hogy facebook oldalunk vagy Google fiókunk egyik pillanatról a másikra elérhetetlenné váljon vagy bűnözők kezébe kerülve olyan hirdetési költségekkel találjuk szembe magunkat, melyeket nem mi generáltunk. Ha pedig cégként hirdetési fiókokkal, honlappal rendelkezünk, egy öngyilkossággal is felér, ha nem védjük megfelelően fiókjainkat. Kevés odafigyeléssel, tudatossággal sokat tehetünk a baj megelőzéséért.

Hol hirdessek online?
Az hogy melyik a leghatékonyabb online hirdetési felület attól függ, hogy mit szeretnénk elérni, ki a célközönségünk és ami nagyon fontos, ismerjük-e a célközönségünket. Tehát nem csak a „hol” a fontos kérdés, hanem a téma, a célcsoport és persze az időzítés is.

Honlapod, a legjobb ügyfélszerző eszköz
Minden honlap valamilyen célt kell, hogy szolgáljon. Nagyon fontos, hogy eldöntsd, mire szeretnéd használni. Csupán információ átadásra, márkaépítésre, az ügyfelekkel való kapcsolat tartásra, a szolgáltatásod támogatására vagy ügyfélszerzésre. Persze egy weboldal szolgálhat több célt is, de tudnod kell ezeket a célokat ideális esetben már a weboldal elkészítése előtt, hiszen ennek megfelelően kell kialakítani az oldal struktúráját, funkcionalitását.