Nyitott pozíciók
Pénzügyi és HR koordinátor /Vállalkozás ügyintéző/
Csatlakozz csapatunkhoz, és légy részese egy dinamikus, családbarát vállalkozásnak! Ha szereted a kihívásokat, a komplex, gondolkodást igénylő feladatokat és emellett még precíz is vagy, jelentkezz!
Téged keresünk, ha…
- Szereted a kihívásokat, átlátod a komplex folyamatokat
- Szereted a változatos munkát és jól kommunikálsz másokkal
- Van tapasztalatod hasonló munkakörben
- Motivált vagy, nyitott az új folyamatokra
- Nem riadsz meg a crm rendszer használatától
- Megoldásorientált vagy, mindig a lehetőségeket keresed minden helyzetben
- Pozitívan állsz a kihívásokhoz és készen állsz új megoldásokat kipróbálni
- Hatékonyan telefonálsz és leküzdve az eléd gördülő akadályokat beszerzed a szükséges információkat
- Precíz és részletorientált vagy, ezért általában elismerésben részesülsz
- Fontos számodra a csapatmunka, és ha valaki segítségre szorul, mindig készen állsz támogatni
- Tetteidért és döntéseidért felelősséget vállalsz, és készen állsz a hibáidból tanulni
- Aktívan keresed a megoldásokat, és javaslatokkal állsz elő, hogy javítsd a folyamatokat és eredményeket
- Pénzügyi kimutatások és havi elszámolások készítése
- Szoros kapcsolattartás a könyveléssel
- A vállalkozás szükséges dokumentációinak biztosítása
- HR és pénzügyi folyamatok koordinálása
- Új munkafolyamatok bevezetése, irodai feladatok ellátása
- Teljesítési igazolások, szerződések készítése
- Pályázatok koordinálása pályázatírókkal
- Banki felülvizsgálati dokumentumok előkészítése, szükséges adatok beszerzése
- Számlák kiállítása
- Toborzási folyamatok fejlesztése, koordinálása
- Munkavállalókkal történő kommunikáció (elszámolások, szabadságok, bérjegyzékek stb.)
- Gépjárművekhez kapcsolódó ügyintézés és biztosítások figyelése
- CRM rendszer napi szintű adminisztrálása
- Alkalmi munkavállalók bejelentése és riportok készítése
- Az ügyvezető munkájának támogatása
Elvárások
- Releváns végzettség és tapasztalat pénzügyi és HR folyamatokban
- Adózási és könyvelési alapismeretek
- HR szabályozások, folyamatok alapszintű ismerete
- Alapszintű gazdagági és vállalkozási ismeretek
- Precizitás, önállóság, problémamegoldó készség
- Kiváló helyesírás és fogalmazási készség
- B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk
- Egy fiatalos, lendületes csapat tagja lehetsz
- Alkalmazotti munkakör (4,6 vagy 8 órában)
- Teljes vagy részmunkaidő
- Támogató vezetőség
- Fejlesztő javaslataidra nyitott csapat
- Családbarát munkahely vagyunk
- A munkavégzés helye Pécel, így – elkerülheted a napi ingázást Budapestre
Munkavégzés helye: Pécel
Munkavégzés jellege: irodai jelenlétet igényel
Hogyan tudsz jelentkezni?
Küldd el önéletrajzodat a jelentkezes@andacom.hu e-mail címre a fizetési igényed megjelölésével. Az kiválasztási folyamat többlépcsős, először telefonon vesszük fel veled a kapcsolatot, majd a sikeres próbafeladat elvégzése után, egy személyes találkozón ismerkedhetsz meg velünk.
Marketing asszisztens
Csatlakozz csapatunkhoz, és légy részese egy dinamikus, családbarát vállalkozásnak! Lelkes, kreatív, önállóan és precízen dolgozni tudó marketing asszisztens munkatársakat keresünk.
Téged keresünk, ha…
- Szeretsz csapatban dolgozni
- Segítőkész vagy
- Jó vagy a problémamegoldásban
- Bírod tartani a tempót kampányidőszakban
- Nem feladatok szintjén, hanem projektszinten gondolkozol
- A megbeszélt irányoknak megfelelően, önállóan végzed a munkád
- Megbízható és kiemelkedően precíz vagy
- Szeretsz fejlődni és tanulni
- Csapatjátékos vagy
- Közösségi média posztok méretmutációinak készítése
- Közösségi média posztok feltöltése
- Nyomdai munkák koordinálása nyomdával
- Grafikai munkák koordinálása grafikussal
- WordPress weboldal módosítások igényeknek megfelelően
- Adatbázis kezelés
- Excel táblákban listák kezelése
- Hírlevél küldő rendszerben hírlevelek kiküldése
- Hirdetési számlák letöltése
- Egyedi ügyfél igények kezelése, ügyfél kommunikáció
- Helyesírás ellenőrzés
Elvárások
- Kiváló fogalmazási és helyesírási készség
- Kiváló kommunikációs készség
- Canva haladó szintű ismerete és használata
- WordPress weboldal tartalom szerkesztésében gyakorlat (Divi, Elementor)
- Nyomdakész print anyagok készítésében szerzett tapasztalat
- Több feladat, projekt egyidejű koordinálásában szerzett tapasztalat
- Legalább középfokú végzettség
- Projektmenedzsment vagy crm szoftver használatában tapasztalat (Monday, Notion, ClickUp)
Amit kínálunk
- Egy fiatalos, lendületes csapat tagja lehetsz
- Alkalmazotti munkakör (6 vagy 8 órában)
- Teljes vagy részmunkaidő
- Támogató vezetőség
- Fejlesztő javaslataidra nyitott csapat
- Szakmai fejlődési, előrelépési lehetőség
- Szakmai tanfolyamok
- Versenyképes juttatások
- Vidám, támogató légkör
Munkavégzés helye: Pécel
Munkavégzés jellege: irodai jelenlétet igényel
Hogyan tudsz jelentkezni?
Küldd el önéletrajzodat a hello@andacom.hu e-mail címre a fizetési igényed megjelölésével. Az kiválasztási folyamat többlépcsős, először telefonon vesszük fel veled a kapcsolatot, majd a sikeres próbafeladat elvégzése után, egy személyes találkozón ismerkedhetsz meg velünk.
PPC Specialista
Alapos tudásod van Meta, Google és TikTok hirdetésekben? Magabiztosan kezeled a Google Tag Managert? Folyamatosan képzed magad, hogy a legújabb trendekkel képben legyél? Csatlakozz dinamikusan növekvő ügynökségünkhöz, ahol változatos feladatok és teljes home office lehetőség vár rád!

- Meta, Google, TikTok hirdetési kampányok tervezése, beállítása, menedzselése, optimalizálása, költséghatékonyság biztosításaMikro és makro konverziók azonosítása és beállítása, tesztelése
- Kampányok értékelése, riportok készítése, optimalizálási javaslatok
- A hirdetési rendszerek változásainak megfelelő módosítások elvégzése
- Consent mode v2 beállítás, tesztelés
Elvárások
- Minimum 2 év tapasztalat PPC kampányok menedzselésében
- Google Ads magas szintű ismerete
- META Ads haladó szintű használata
- Google Analytics mélyreható ismerete
- TikTok Ads felhasználói szintű ismerete, haladó szint előny
- Google Tag Manager alapos ismerete
- Kiváló helyesírás és szövegírási készségek
- Angol nyelvtudás
Téged keresünk, ha…
- Szenvedéllyel tudsz dolgozni az ügyfeleink sikeréért, és motivál, hogy az ő eredményeik legyenek a te eredményeid is.
- Képes vagy az ügyfelek helyébe lépni, és az ő szemszögükből értékelni a kampányaidat.
- Megoldásorientált vagy, mindig a lehetőségeket keresed minden helyzetben.
- Pozitívan állsz a kihívásokhoz és készen állsz új megoldásokat kipróbálni.
- Folyamatosan tanulsz és fejleszted magad, hogy naprakész maradj a szakterületeden.
- Precíz és részletorientált vagy, ügyelve az apróságokra, amelyek nagy hatással lehetnek az ügyfelek sikerére.
- Fontos számodra a csapatmunka, és ha valaki segítségre szorul, mindig készen állsz támogatni.
- Számodra is fontos az őszinte légkör
- Tetteidért és döntéseidért felelősséget vállalsz, és készen állsz a hibáidból tanulni.
- Aktívan keresed a megoldásokat, és javaslatokkal állsz elő, hogy javítsd a folyamatokat és eredményeket.
Amit kínálunk
- Rugalmas munkavégzési hely, teljes home office
- Változatos partneri portfólió
- Egy fiatalos, lendületes csapat tagja lehetsz
- Alkalmazotti munkakör
- Teljes vagy részmunkaidő
- Rugalmas munkavégzés – meetingeken való részvétel kötelező
- Éves bónusz teljesítmény függvényében
- Támogató vezetőség
- Fejlesztő javaslataidra nyitott csapat
Hogyan tudsz jelentkezni?
Küldd el önéletrajzodat a ppc@andacom.hu e-mail címre a fizetési igényed megjelölésével. Az kiválasztási folyamat többlépcsős, először telefonon vesszük fel veled a kapcsolatot, majd egy videóhívásos gyakorlati feladat (Google Ads kampány, konverzió, GTM beállítás) keretében folytatjuk, végül egy személyes találkozón ismerkedhetsz meg velünk.