Egyetemi éveim óta a marketing szerelmese vagyok és még ma is lenyűgöz az, hogy milyen gyorsan fejlődik a szakmám. Közel 20 éves tapasztalatomat a fogászati és egészségügyi piac több területén szereztem.
Lehetőségem volt a 3M magyarországi egészségügyi üzletágát vezetni, a fogászati divízió kelet-európai marketing szervezetét irányítani, az értékesítési folyamatokat pedig kereskedelmi vezetőként menedzselni.
Ma hazai terepen kamatoztatom a nemzetközi projektekben tanult ismereteimet, ötvözve a páciens kommunikációban szerzett tudásommal – ügyfeleim marketing folyamatának teljes körű koordinálásában.
Kétgyermekes családanyaként „gyermekbarát” munkahelyet termetve támogatom kollégáimat, akik otthonról teljes vagy részmunkaidőben dolgozva végzik ügyfeleink közösségi média oldalainak, weboldalainak frissítését, a kampányok kivitelezését.
Már gyerekkoromtól kezdve érdekeltek a reklámok és a kreativitás. Bár nehezen döntöttem el, hogy mivel szeretnék foglalkozni, mert egyszerűen minden érdekelt, de az élet valahogy mindig a marketing irányába sodort.
Kimondani is nehéz, de lassan már 15 év marketinges munkatapasztalat áll a hátam mögött a gyakornoki pozícióktól kezdve az asszisztensi és executive szerepkörökön át egészen a marketing vezetői tapasztalatig. A marketing számomra az a szakma, amiben kiteljesedhetek, sikerélményt nyújt és összefoglalja mindazt, amivel igazán szeretek foglalkozni. Szeretném a marketing iránti lelkesedésemet és tudásomat az Andacom ügyfelei javára felhasználni és közös elégedettségen alapuló jövőt építeni partnereinkkel!
Szerencsére ezt a partnerséget az Andacomban már megtaláltam, mert két kisgyermekes anyaként fontos szempont volt számomra, hogy ne kelljen választanom a család és karrier között és rugalmasan, távmunkából dolgozhassak teljes munkaidőben.
Az Andacom csapatában az online hirdetések (PPC) és a keresőoptimalizálás (SEO) területéért vagyok felelős. Tudásomat folyamatosan fejlesztem és analitikai készségeimet minden kampány tervezés előtt és után bevetem, hogy ügyfeleinket a leghatékonyabb kampányokkal támogathassuk.
Egészen középiskolás korom óta követem az online marketing fejlődését és az adott trendeket, így nem volt kérdés, hogy ebben a szakmában szeretnék elhelyezkedni. A marketing előtt több évig ügyfél központú munkakörökben dolgoztam, így partnereink érdekeit maximálisan szem előtt tartva végzem munkámat, legyen szó közösségi média kommunikációról vagy más tartalommarketingről.
A távmunka adta lehetőségekben azt szeretem, hogy nem számít, hogy partnereink az ország mely pontján helyezkednek el, hiszen a munka minősége nem sérül, emellett könnyebb a munka és a magánélet között is egyensúlyt tartani.
Az Andacom csapatában tartalommarketingesként azon dolgozom, hogy kreatív és értékes tartalmakkal segítsem ügyfeleinket elérni üzleti céljaikat.
Feladataim közé tartozik a stratégiai tartalomtervezés, blogcikkek, közösségi média posztok és egyéb marketinganyagok készítése, amelyekkel nemcsak megszólítjuk, hanem aktívan bevonjuk a célközönséget.
Korábbi munkaköreimben is mindig a kreatív megoldások és az alkotás iránt vonzódtam. Legyen szó szövegírásról, kampányötletekről vagy vizuális tartalmak megalkotásáról, a szívem mindig a kreatív irányba húzott. Ezért is érzem szerencsésnek magam, hogy most olyan munkát végezhetek hivatásként, amit őszintén élvezek, és amelyben kiteljesedhetek.
Számomra a content marketing nem csupán munka, hanem egy lehetőség arra, hogy értéket teremtsek és inspiráljak. A távmunka rugalmassága pedig lehetővé teszi, hogy a kreativitásom mindig maximálisan fókuszált legyen, függetlenül attól, hol helyezkednek el ügyfeleink.